👉Cum s-a desfășurat cel mai mare eveniment B2B din industria ospitalității din România la standul Cramelor Recaș?
🍷Timp de trei zile, ne-am bucurat să ghidăm fiecare vizitator al târgului FoodService & Hospitality Expo printr-o călătorie gustativă, senzorială și emoțională prin cele 4 zone ale standului nostru:
👉Zona „Bradul Binelui IMplicit”, unde fiecare participant putea face #BineIMplicit doar printr-o semnătură. Pentru fiecare sticlă de vin IMplicit semnată și adăugată în brad, Cramele Recaș a donat câte 5 euro pentru proiectul „Spitale Publice din Bani Privați”, susținut de Fundația Metropolis.
👉Zona Super-Premium, unde invitații s-au „întâlnit” cu unele dintre cele mai îndrăgite vinuri din gamele La Stejari, Cuvee Uberland, Muse, Sole sau Selene.
👉Zona Sparkling, unde momentele efervescente, perlajul fin și aromele fine au fost la ele acasă: invitații noștri s-au bucurat de noua noastră lansare: Muse Stars Roze, dar și de noile spumante Tenuta Mosconi: Prestige Blanc și Cuvee Cru
👉La zona IMplicit & EXplicit invitații au fost purtați prin poveștile și emoțiile noilor noastre vinuri cu personalitate destinate segmentului HoReCa și Retail.
🥂Vă mulțumim pentru că ați fost alături de noi, dar mai ales pentru că ați ales să faceți #BineIMplicit. Pe data viitoare!
#CrameleRecas #WineForceOne #FoodServiceHospitalityExpo #Facem #BineIMplicit